Дякую всім за те, що ми зібралися і зробили це.
Отже про Trukhaniv Time Trial (hell edition)
Кількість учасників не була очікуваною, з огляду на те, що анонс перегонів з’явився в календарі байк-порталу досить пізно і був поширений фактично лише в Facebook і на Байкпорталі. Отже, це ще раз підтверджує зручність інет-комунікації, і те що інформація знаходить свою аудиторію різними шляхами. Ми не очікували такого зацікавлення від нових учасників змагань в категорії МТБ. Це власне і є головним акцентом, залучення до спортивної боротьби тих, хто ще вчора відмежовував себе від спорту як такого, хто просто катається. З таких стартів починається спортивний рух вгору. Хоча назвати цю трасу розкаткою для новачків зовсім не можна.
Почну з привітань. Вітаю насамперед тих, хто в цьому пеклі, в усіх сенсах цього слова, таки фінішував, і терпів до самого кінця, боровся і тримав швидкість, розрулював цей жахливий трафік на колах... Повага і привітання вам! Бо це перемога над собою, над тими хто позаду, над цією складною трасою, яка місцями йшла лісом зі співом пташок, а місцями розпеченим асфальтом з перешкодами ..
Вітаю тих для кого це перші змагання на шосе, або перші в житті, не найлегший початок, скажу відверто )). Хочеться сподіватись, що спортивне зерно проросте, і Ви ще будете виборювати свої подіуми, виступати про-райдерами за команди і отримувати штатну форму і гонорари, а ми в свою чергу працюватимемо на розвиток командного руху.
Розділка це реально важко - як каже сам маестро Фабіан (котрий зображений на дипломі фінішера) - "Розділений старт, - це біль".
Вітаю всіх наших переможців, і призерів. Смак перемоги і боротьба за призи це класно, і азартно. Змагатися без призів, і змагатися просто задля участі – це не про нас, так бути не повинно. Ваша щоденна праця повинна отримати славу і матеріальну винагороду.. Ми будемо працювати над тим, щоб від старту до старту збільшувати наповнення призового фонду і стимулювати кількість гонщиків аматорів.
Про подяки. По перше хочеться подякувати всім хто долучився до організації і зробив це можливим..
Команда хлопців, які допомагають у вільний від роботи час, переважно ночами, виготовляючи інвентар своїми руками ))) (їх воля залишатися поза увагою) – люди також інфіковані захопленістю гонками, Вашою шаленою енергетикою, Вашим позитивом і непідробною щирою картинкою, яку Ви створюєте зібравшись разом на гонках, запропонували робити соціальні проекти від громадської організації «Нова Європа», метою якої є побудова Європейського стилю життя (спортивного і здорового наразі) - «будувати знизу» і розраховувати на свої сили і можливості.
За основу взято два базисних напрямки розвитку – комунікація бізнесу і аматорського спорту, як результат створення іменних команд на утриманні генерального спонсора, за юридичної підтримки – Нової Європи (з боку команди), яка буде гарантувати виконання фінансових зобов’язань спонсора і зобов’язань члена команди згідно типового договору. Другим напрямком є створення проектів – змагань які будуть привабливими для спонсорів, давати гарну рекламну віддачу і зможуть збирати велику кількість учасників на привабливі призові.
В перспективі ми хочемо виборювати міжнародні ґранти, щоб залучати до організації виключно професіоналів, і не вписувати всі витрати в мізерні бюджети. Згодом зробити це своєю професією, а також професією багатьох, кому цікавий аматорський спорт і сфера організації масових спортивних заходів.
Детальніше про діяльність Вело-Ліги та Нової Європи я буду писати на ресурсах організації.
Також хочу подякувати тим, хто вклав гроші у призовий фонд, і дав нам можливість розраховувати на стартовий збір для організаційних витрат.
По перше, дякуємо BIKE EXPО. Ця компанія підтримує різноманітні проекти розвитку велосипедного руху, як спортивної так і масової спрямованості, і є зручним майданчиком комунікації для багатьох комерційних проектів малого та середнього бізнесу.
Дякуємо магазину Екстрем-Стайл за наданий інвентар для організації заходу і грошові сертифікати.
Дякуємо Garbaruk Carbon Components за призи надані для переможців в трьох категоріях - чоловіки шосе, чоловіки до 40 років МТБ, та жінки. Юрій Гарбарук сам взяв участь в гонці і показав у своїй категорії 7-й результат з часом 40:57, підтверджуючи тим самим гасло: "Від спортсменів, для найкращих спортсменів".
Дякуємо компанії NUTREND за напої для учасників і водичку якою пригощали всіх охочих, а також призи переможцям за найкраще коло.
Дякуємо компанії - Молодь друк, за всю друковану продукцію для нас.
Про організаційне:
Дякую команді хронометристів Триз + сім'я. Професіоналізм їх роботи, та розробленої авторської програми відображений в протоколах.. Для мене це показник. Макс та Марина і маленький Ромчик, героїчно витримали спеку, шалений темп гонки і навіть звук, поряд з яким було досить важко працювати.
В тих умовах без вас ми б не обійшлися. Все було спокійно професійно і по дорослому. Велике велике дякую!
Ну й про найбільш наболілу проблему – перекриття дороги. Цим питанням займалися хлопці без мене, тому я почував себе впевнено, алеі декілька останніх днів постійно нагадував що саме ця траса, без перекриття - не працює.
Обіцяли що все буде ок.. В п’ятницю був останній візит в Дніпровський відділ, нічого не пообіцяли, - кажуть що 18-го всі екіпажі будуть регулювати перекриття доріг в місті перед акцією «Вставай Україно», а що буде 19-го, ніхто не знає. Порадили домовлятися безпосередньо з тими хто буде чергувати в цей день в районі. Ми запропонували цікаві гроші (від 1000 грн) за послуги одного екіпажу з машиною, і очікували відповіді до самого початку старту. Далі все було як було. Нам треба було ухвалити рішення стартувати під регулюванням маршалів, або всім сказати що гонка скасовується. Машин було мало, вирішили стартувати.
Поїхали автомобілі, і слід було приймати миттєві рішення, зганяючи їх для вільного проїзду гонщиків. Поки їхала молодь та жінки, швидкості ще були помірні, коли поїхали МТБ чоловіки вже почалися проблеми, швидкість не дозволяла маневрувати на кільцях за умови будь якого руху авто транспорту.. Те що робили кантрійщики було неперевершеним, постановочне відео про кур’єрів, і поряд не стояло. На їх час проходження прийшлося багато машин, які заїздили на острів.
Говорити про те, що фактор трафіку влипнув на безпеку руху можна, але про влив на результати мабуть ні. Бо всім дісталось на колах однаково. Були порушення режиму лідирування, і про це нехай напишуть учасники в своїх звітах. Я збираю фото і докладу їх в окремий спортивний звіт - аналітику ..
Ми плануємо наступну гонку вже зараз тому, що дозвіл від ДАІ це страшенна проблема. Дата поки що не відома (червень).
Формат наступної гонки – «Нові Імена». Вона для новачків, сімей, дітей. Місце проведення Виноградар вул. Ґонґадзе від кільця і до кільця. Формат для досвідчених. Критеріум по вулиці Ґонґадзе. Довжина кола - 1.700 метрів, 20 кіл.
Запрошую експертів до обговорення подробиць проведення критеріуму.
Ще раз дякую вам всім! Все що ми робимо це для Вас.